Körförbud mitt i värsta mc-vädret
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Körförbud mitt i värsta mc-vädret
Tydligen så har posten slarvat bort min kallelse till besiktningen, så i fredags fick jag ett meddelande från vägverket att jag har körförbud 

When everything is said and done
There is always more said than done.
ingen hoj längre:-(
- Conseal
- Administratör VFR-Forum
- Kontakt:
Fan va surt .. ska köra en extra sväng för din skull

På avstånd är allt vackert
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
- Conseal
- Administratör VFR-Forum
- Kontakt:
Det är ju helt ok att köra till och från besiktning även om det är körförbud .. 

På avstånd är allt vackert
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Re: Körförbud mitt i värsta mc-vädret
Och? Hojen går väl inte sämre för det? Har råkat ut för samma sak, men skattemärket sitter ju därTony 800 skrev:Tydligen så har posten slarvat bort min kallelse till besiktningen, så i fredags fick jag ett meddelande från vägverket att jag har körförbud

Åker in på vinst och förlust nästa vecka, dom brukar kunna klämma in en tillsammans med andra hojar om man inte kommer för sent. Måste bara fixa höger blinkers fram, det är en lödning som har släppt i den.
Åså åker beskitningsinsatsen i

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Kanske bara är jag men jag tycker det är åt h-e för varmt för att åka innan kvällen just nu. Och då vill man ju knäcka en pilsner och se på EM.
Nåja surt ändå. Som sagt, åk till besiktningen i Sundbyberg och se om de kan klämma in dig. Inga problem för mig när jag kom dit på helt fel tid för något år sedan. I och för sig kanske de ser lite ogynnsamt på om du åker dit med körförbud...
Nåja surt ändå. Som sagt, åk till besiktningen i Sundbyberg och se om de kan klämma in dig. Inga problem för mig när jag kom dit på helt fel tid för något år sedan. I och för sig kanske de ser lite ogynnsamt på om du åker dit med körförbud...
VFR -04:a
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Vadå EM? Är det EM?Davalito skrev:Kanske bara är jag men jag tycker det är åt h-e för varmt för att åka innan kvällen just nu. Och då vill man ju knäcka en pilsner och se på EM.

Jo jag har gjort så förr, det brukar funka och fixar jag bara blinkersen så lär den bara rulla rakt igenom. Det har den alltid gjort och i år borde inte vara något undantag.åk till besiktningen i Sundbyberg och se om de kan klämma in dig. Inga problem för mig när jag kom dit på helt fel tid för något år sedan. I och för sig kanske de ser lite ogynnsamt på om du åker dit med körförbud...
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Faaan vad härligt det finns EN till som gillar fotboll på forumet (&pilsner förståss)Kanske bara är jag men jag tycker det är åt h-e för varmt för att åka innan kvällen just nu. Och då vill man ju knäcka en pilsner och se på EM

When everything is said and done
du får köra till verkstad och bilprovning med körförbud så vitt jag vetDavalito skrev: Nåja surt ändå. Som sagt, åk till besiktningen i Sundbyberg och se om de kan klämma in dig. Inga problem för mig när jag kom dit på helt fel tid för något år sedan. I och för sig kanske de ser lite ogynnsamt på om du åker dit med körförbud...
- fbkforever
- Donator 2010
Mitt tips är att hålla koll på bokningen på internet hela tiden, det händer saker där timme för timme. Folk bokar av och ändrar. Vips så finns det en ledig tid dagen efter om du har tur. Framför allt bör man kolla tidigt på morgonen.Tony 800 skrev:Fick en tid nästa fredag, den 13:e![]()
kollade även drive in besiktningar, dom var ju bra placerade för en 08:a
Skövde, Bentsfors, Åmål
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan