En kommende VFR-eier

Här snackar vi allmänt MC.
Vilken är bäst? 750:n, 800:an eller 1200:an? Kanske rent av 400:an?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
palgle
Donator 2008

En kommende VFR-eier

#1 Inlägg av palgle »

Jeg vet ikke om dette er riktig sted å legge dette, men i dag hadde jeg en morsom opplevelse.

Jeg var ute med min (svarte, såklart;) 800 og hadde stoppet for å sjekke en sånn mobil bredbåndsløsning jeg har skaffet meg. (Da kan jeg jo bare kjøre rundt og jobbe der det måtte passe.)

Det passerer en kar på en Ducati. Så går det et par minutter, og så kommer han tilbake og parkerer ved siden av meg.

Det er en hyggelig danske og han sier: Den hojen der, når og hvor kjøpte du den? Februar, sier jeg, og forklarte hvor.

Vet du, den KUNNE ha vært min, men jeg hadde ikke råd, sier han og virker oppriktig lei seg.

Og siden han kjørte i full dress og alt av utstyr, så sier jeg at han selvsagt kan prøve min sykkel. Og han smiler fra øre til øre og sier: MENER du det? Og jo, jeg mente jo det. Så han tok min og jeg kjørte ducatien, en ST2 fra 1998 (var det vel).

Da vi kom tilbake sa han at han visste hvilken sykkel han ville ha neste gang:)

Aah, vi MC-kjørere er vel hyggelige folk!
VFR 800 VTEC 2006 - SORT
Justice for the 96 - YNWA

Användarvisningsbild
Excalibur105
Donator 2010

#2 Inlägg av Excalibur105 »

Det var ju ockå ett sätt att värva medlemmar på. :D

Användarvisningsbild
tersan
Donator 2021
Kontakt:

#3 Inlägg av tersan »

Nu måste jag sätta mig ner... en Ducatiägare som tycker att han inte har råd med en VFR? :roll:

Jag måste ha räknat fel nånstans, för jag kommer fram till att det blir för dyrt med en Ducati medan en VFR är bland det mest ekonomiska jag kan ha. Hmm...

Bra historia annars! Är det inte så att de flesta egentligen skulle vilja ha en VFR, det är bara det att de inte insett det än?
VFR750F -92, grön

Användarvisningsbild
palgle
Donator 2008

#4 Inlägg av palgle »

Han hadde gitt 60k for sin, mens jeg ga 138k for min, så jeg skjønner hva han mente.

Min min er to år, hans var 10.
VFR 800 VTEC 2006 - SORT
Justice for the 96 - YNWA

Skriv svar