Tjena allihop verkar som jag ska köpa powercommander och devil slipon till hojjen och ska prova att köra den på dyno original och efter allt sitter på om jag har nog med cash
ska nog köra dyno hos bike i trollhättan i slutet på juni om allt har kommit vid den tiden
beställt powercommander och O2 eliminator för ca:$300
det är vad jag beställt just nu men tid ska beställas för dyno och kontakt har jag med sunbike för devil slipon hoppas att ja kan få hem det snart
jo det är inte billigt men jag ska inte köra dyno för att få effekt det är helt fel hoj att göra det med.
jag vill att allt ska fungera ihop det är därför jag ska köra om allt löser sig
nej jag vill ha ett bättre ljud och på köpet få en lite piggare hoj,men jag räknar inte med nåt mirakel vill bara ha en mappning med filter slipon och commander så allt funkar tillsammans.
att räkna med en höjning av hästkrafter runt 10+ är att drömma det är för liten spis i vfr för det men vore kul om det blir nåt iallafall
Ja, du, det blev ju iallafall nästan 8 kusar till!
Får man fråga vad du fick lägga ut på bänkningen?
Installerade Bike även PC och O2 eliminator åt dig? Pris?
allt verkstadsarbete gick på 4995:- det var montering avgas installation av powercommander och filter dynokörning före/efter och mappning av commandern när allt var på plats ok med tanke på att jag var där från 08:00 till runt 14:00 sen är ljudet helt ok ,edit:priset var även montering av eleminatorer
det blev 103 på bakhjulet men det var mest att få bättre körbarhet och bra drag i mellanregister,tycker att den drar bättre nu inga problem att ge fullt från 3000 varv med högsta växeln var iofs inte ett problem men den drar fint nu
Hej
Kommer kanske slå in öppna dörrar för några men förhoppningsvis lär sig nån nå´t...
Vid bänkning, sätt på ett gammalt o använt bakdäck(alltså inte det som du tänker köra på...) då stommen i däcket tar väldigt mycket stryk vid körningen där....