Ojoj, idag var det precis som vanligt (som säsongen 07 alltså). Fyra Hondor på 30 mil Roslagsvägar, solsken och 12 grader varmt.
Det var underbart!!!
Blev väl inte högsta tempo då vägarna fortfarande är dammiga och lite kalla men "inspirerad" körning blev det i alla fall och på sina ställen skapliga nerlägg.
Fortsätter det så här blir det ett alldeles underbart år
Hmm ja jag har redan tankat 3 gånger i år. Men kul e det.
Det har blivit fler än 3 tankar redan
Nu börjar ju även alla bilidioter komma fram med sina trimmade bilar som tror att dom drar en i axxet.....rullade upp en saab 9-5 Aero med mera trim & dylikt jämnsides med över 300 Hk igår vid ett rödljus.....som han sedan sa när vi stannade och snackade lite. citat" jag hade inte en chans"
Varför lägga flera hundra tusen på en bil som ändå får pisk av en hoj från 1993
Hmm ja jag har redan tankat 3 gånger i år. Men kul e det.
Det har blivit fler än 3 tankar redan
Nu börjar ju även alla bilidioter komma fram med sina trimmade bilar som tror att dom drar en i axxet.....rullade upp en saab 9-5 Aero med mera trim & dylikt jämnsides med över 300 Hk igår vid ett rödljus.....som han sedan sa när vi stannade och snackade lite. citat" jag hade inte en chans"
Varför lägga flera hundra tusen på en bil som ändå får pisk av en hoj från 1993
Men KUL är det
/Jonas
Joo, svängde ut en RS4 framför mig igår som genast "ville visa var skåpet skulle stå". Jag ger mig inte in i en kappkörning med den bilen då han har 4 hjul och jag bara 2 och med all säkerhet tar mig i långa loppet, men han försökte trycka på och köra ifrån mig på Svinningevägen (hyfsat kurvig) men jag låg lite retsamt bakom bara för att säga "försök du".
Nu har premiären på bulten infunnit sig .. enda hojen där kl 10 i förmiddags .. blött, kallt, bitvis kleggigt men riktigt roligt .. rosenhill->vh->tullinge .. fick påhäng av en annan åkare från VH tills jag vek av mot tullinge .. nu fattas bara värmen och lite bättre sopning så man kan köra ihjäl sig eller tappa kortet med stil