Invalido skrev:jodå..nej inte mg utan ml... fick 20ml morfin o 5 stessolid men det bet inte riktigt så jag skrek ganska bra unne på traumarummet på sjukan..
mn nu sitter den ju där den ska... axlen hoppade rätt själv så det va ju bra
Ouch!! Det känns alltid bättre efteråt...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
japp...men e fortfarande svullen...man e ganska glad att man ej tuppade av eller fick panik när maninsåg vad som var på väg att hända... hojen flög rakt in i ett träd o slog runt...men men
nu kliar det som f...!!!i fingrarna vill bygga!!!!
Invalido skrev:japp...men e fortfarande svullen...man e ganska glad att man ej tuppade av eller fick panik när maninsåg vad som var på väg att hända... hojen flög rakt in i ett träd o slog runt...men men
Bra att inte lusten att köra båge försvann med kraschen!
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Invalido skrev:japp...men e fortfarande svullen...man e ganska glad att man ej tuppade av eller fick panik när maninsåg vad som var på väg att hända... hojen flög rakt in i ett träd o slog runt...men men
ee nix.. jag förklarade för ambulanspersonalen om hur min fighter skulle se ut
Invalido skrev:ee nix.. jag förklarade för ambulanspersonalen om hur min fighter skulle se ut
LOL!
===
ee nix.. jag förklarade för ambulanspersonalen om hur min fighter skulle se ut
Härlig inställning
Den stora frågan är vad ambulanspersonalen tänkte.....
"här har vi en kille som precis har lindat cykeln runt ett träd, fullpumpad med adrenalin o lite extra morfin som pratar (yrar kanske är ett bättre ord ) om hur han ska bygga om sin kvaddade cykel - akuten eller psyket......???
Invalido skrev:vet intevad det är...har varit inne nu o väntar på mr...
fick en bunta nya piller utskrivna...fler tramadoll o ketogan så nu e det fest!
Usch då. Det är inte nyckelbenet som har gått då? Det brukar vara det som kan göra mest ont i axeln. Gissa hur jag vet?
Usch då. Det är inte nyckelbenet som har gått då? Det brukar vara det som kan göra mest ont i axeln. Gissa hur jag vet?
nej det är det inte...vet inte vad det är...men läkaren har förlängt min sjukskrivning....till den 30/11!!!!
nej det är det inte...vet inte vad det är...men läkaren har förlängt min sjukskrivning....till den 30/11!!!!
Det var lång tid... hur fördriver du tiden... För jag antar att du inte kan börja bygga än....?
Tyrannosaurus skrev:
Det var lång tid... hur fördriver du tiden... För jag antar att du inte kan börja bygga än....?
det är det som är problemet...kan ju inte göra något,e ju höger hänt har ca 5prosents rörlighet i höger arm nu...ska börja med sjukgymnast på ons... sitter o hoppas på att axlen inte är så alvarligt..
Fy farao,
det där låter inget roligt alls.
Har en på jobbet som cyklade omkull förra veckan, axelkulan krossades och han har nu fått inopererad protes. Vet inte status just nu mer än att han också går på piller. Han hade dock lite tur då det var högeraxeln och han är vänsterhänt.
tedman skrev:Fy farao,
det där låter inget roligt alls.
Har en på jobbet som cyklade omkull förra veckan, axelkulan krossades och han har nu fått inopererad protes. Vet inte status just nu mer än att han också går på piller. Han hade dock lite tur då det var högeraxeln och han är vänsterhänt.
Krya på dig och tänk på fightern
Tack ska du ha ja det är det ända jag tänker på..har allt klart för mig