Var det du?-tråden
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Re: Var det du?-tråden
Röd storviffer på löddeträffen idag 14 juni... Låg en silvrig hjälm ovanpå 

Blå VFR800-01!
Hehehe såg att jag glömde att nämna E22 mot Lund.....Apexx skrev:Kan ha varit jag. Har ju en sådan och jag bor i Hörby.Råttis skrev:Någon här med en candy röd VFR V-tec som körde om mig idag i höjd med Hörby runt 17-tiden.
/Råttis
Trevligt att ses på vägarna om det var du =)
/Råttis
Skymtade en röd? (eller var det silver) gen-6 på E45 strax norr om Göteborg och i den riktningen vid halv 10-snåret i förmiddags. Nån som är skyldig?
VFR800Fi -98 #svart#
Totalt såg jag 4 st röda 1998-2001 (inkl. min egen) vid Tydingesjöns Camping i går kväll.
Någon från forumet?
Någon från forumet?
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan
Röd VFR med packning, kom från färgan på Visingsö igår vid 1530 tiden. Någon här som känner sig träffad?
//Stefan
//Stefan
CBR 600rr -07
- tersan
- Donator 2021
- Kontakt:
Jubileumsviffer på E65 ut från Malmö idag. Med tanke på vädret fullt godkänd klädsel i form av kortärmad tröja och shorts... passageraren något mer täckande tröja och byxor.
Däremot uppskattade jag inte riktigt att bli omkörd på min högra sida... samtidigt som jag kör om. Kanske ska nämna att jag satt i bil, och körde om en annan bil.
Med tanke på att det gick en bit över 110 så kan man inte skylla på att det var köbildning heller.
Puck... jag menar vifferföraren fortsatte sedan i högerfil och passerade mellan några bilar till innan avfart mot Svedala.
Jag var lite frestad att följa efter och fråga varför killen använder hjälm, fast nu så här efteråt är jag nog mest chockad över att det alltså finns oförnuftiga vifferåkare.

Däremot uppskattade jag inte riktigt att bli omkörd på min högra sida... samtidigt som jag kör om. Kanske ska nämna att jag satt i bil, och körde om en annan bil.
Med tanke på att det gick en bit över 110 så kan man inte skylla på att det var köbildning heller.

Puck... jag menar vifferföraren fortsatte sedan i högerfil och passerade mellan några bilar till innan avfart mot Svedala.
Jag var lite frestad att följa efter och fråga varför killen använder hjälm, fast nu så här efteråt är jag nog mest chockad över att det alltså finns oförnuftiga vifferåkare.

VFR750F -92, grön
Tvivlar på att det var en vifferägare...lånat en sväng kanske och har man då en passagerare måste man till varje pris skrämma vettet ur denna.tersan skrev:Jubileumsviffer på E65 ut från Malmö idag. Med tanke på vädret fullt godkänd klädsel i form av kortärmad tröja och shorts... passageraren något mer täckande tröja och byxor.![]()
Med tanke på att det gick en bit över 110 så kan man inte skylla på att det var köbildning heller.![]()

BTW så mötte jag en svart 98-01 mellan Sireköpinge och Tågarp igår 27/6. Jag kom susandes på min Fighter.
Kör husbil, BMW R1200R och VFR750 -86 numera
-
- Medlem
har sett till en blå vfr av lite nyare slag här i varberg med en förare som åkt i kortbyxor och linne.. vilket käns som den ultimata klädstilen om man drar i marken
kan bara tänka mig vilken smärta o bara ha köttslamsor hängandes på kroppen

kan bara tänka mig vilken smärta o bara ha köttslamsor hängandes på kroppen

övningskör
Såg en grå VFR800 parkerad utanför Älvsjö donken igår (söndag) runt 15-tiden. Nån här som känner igen sig?
- Conseal
- Administratör VFR-Forum
- Kontakt:
Var det du?-tråden
Mötte en röd på e4 mellan hallunda och södertälje 06:30 imorse ... Anyone?
På avstånd är allt vackert
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
Ca 60 st viffrar av olika modeller och färger.
Var? Folven Camping, Norge.
Var det du?
Var det du?

- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
Ja det var det! 

VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Känner mig delvis träffad.....avnågon anledning....Maciver skrev:Ca 60 st viffrar av olika modeller och färger.
Var det du?
Idag såg jag en grå V-tech påväg fån Sövestad mot Högstad, vid 17:50-tiden...
Någon här som körde en liten runda runt Ystad?
/Råttis
Svart 94-97 hos Nilssons mc igår (6/7) vid 17:30 tiden. Jag körde iväg (bil) precis när du kom.
Kör husbil, BMW R1200R och VFR750 -86 numera
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Röd knäckt VFR gen 98-01 med högmonterat Micron slipon hos Honda City i Upplands-Väsby. Nån här som haft en tråkig upplevelse med viffern?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!