En röd 1200 i garaget intill när jag skulle ut och åka idag (Borås, Norrmalm). Stod bakom "hönsnätet" till nästa två platser. Nån som vet med sig att de har en blå 800 till garagegranne? Eventuellt skyms min hoj av en röd SAAB om man inte kikar lite extra.
Röd 98-01 med topbox siktad nu på morgonen parkerad på mc-parkeringen vid Barnhusbron i Stockholm. Tyvärr fanns det inte plats bredvid, annars hade jag naturligtvis parkerat där. Någon som känner igen sig?
VFR 750 F - Red racetouring edition - Michelin Pilot Power, Stålomspunnet, Pretech 6-kolvsok, Öhlins-dämpare, K&N -filter, NWS-hugger, Titax-grepp, Scott-oiler, handtagsvärme
Nu ska vi se... Tre viffrar på Arlanda Test Track i söndags, en röd, en svart och en blå(??). Alla av gen 98-01. Sen en vitaktigt storviffer på småvägarna nära ATT, nära E4:an. Nån här?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
adrian_vg skrev:Nu ska vi se... Tre viffrar på Arlanda Test Track i söndags, en röd, en svart och en blå(??). Alla av gen 98-01. Sen en vitaktigt storviffer på småvägarna nära ATT, nära E4:an. Nån här?
Den vita var förmodligen vår skuggmedlem Slide (som kanske reggar sig på forumet vilken dag som helst?!) som var uppe i krokarna och svängde.
VFR 750 F - Red racetouring edition - Michelin Pilot Power, Stålomspunnet, Pretech 6-kolvsok, Öhlins-dämpare, K&N -filter, NWS-hugger, Titax-grepp, Scott-oiler, handtagsvärme
Nu på morgonen, 2 röda vtec ca -02.
Den ena svängde av mot liljeholmen när jag fortsatte mot söder. Den andra hade mer brådis än mig över västerbron men vi hamnade brevid varandra i rödljuset på andra sidan. Några här?
adrian_vg skrev:Nu ska vi se... Tre viffrar på Arlanda Test Track i söndags, en röd, en svart och en blå(??). Alla av gen 98-01. Sen en vitaktigt storviffer på småvägarna nära ATT, nära E4:an. Nån här?
Den svarta var jag Den röda körde i min grupp men han var inte så aktiv här, dock registrerad för några år sedan. Den blå såg jag aldrig...
Den svarta var jag Den röda körde i min grupp men han var inte så aktiv här, dock registrerad för några år sedan. Den blå såg jag aldrig...
Kan ha sett fel, var lite tagen av nyheten om Ezzos bortgång.
Kungfuu skrev:Var du och tjuvtittade?
Jo, var ju på egenträning på Rörken först, men det kom inte så många, så träningsledaren kollade med träningsledaren på ATT om vi inte kunde få komma och provköra ATT ist. Sagt och gjort. 8*) Har aldrig kört där förut. Kul böjar, men mitt spårval lämnar en del att önska. Tog andra kurvan efter rakan så tajt att jag bankade i en av plaststolparna med kåpan...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
adrian_vg skrev: Kan ha sett fel, var lite tagen av nyheten om Ezzos bortgång.
Det var många som var, särskilt instruktörsskaran... de gjorde ett kanonjobb trots allt men det var kännbart. Det hade varit betydligt mer avslaget på lördagen av uppenbara skäl.
adrian_vg skrev:
Jo, var ju på egenträning på Rörken först, men det kom inte så många, så träningsledaren kollade med träningsledaren på ATT om vi inte kunde få komma och provköra ATT ist. Sagt och gjort. 8*) Har aldrig kört där förut. Kul böjar, men mitt spårval lämnar en del att önska. Tog andra kurvan efter rakan så tajt att jag bankade i en av plaststolparna med kåpan...
Där ser man, såg aldrig din heller. Banan är riktigt rolig men det tar rätt många vändor att lära sig den... Du var förresten inte ensam om att trycka till pinnarna, det var ju ett antal som hamnade i vågrätt läge vartefter (jag är dock oskyldig)