HondaHasse skrev:Jag tycker det funkar bättre på grus om man lutar sig framåt så man får mer tyngd på framhjulet, vad tycker ni?
Tycker samma sak. Men det sliter ont på familjejuvelerna...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tackar för visat intresse, klarade uppkörningen idag! Blev dock med körskolans suzuki intruder. Lite dyrare än det var tänkt men vad fan gör det en dag som denna? Var ute och körde 3 timmar efter uppkörningen, kallt som satan men så värt! Hurra för mig!
solle skrev:Tackar för visat intresse, klarade uppkörningen idag! Blev dock med körskolans suzuki intruder. Lite dyrare än det var tänkt men vad fan gör det en dag som denna? Var ute och körde 3 timmar efter uppkörningen, kallt som satan men så värt! Hurra för mig!
solle skrev:Tackar för visat intresse, klarade uppkörningen idag! Blev dock med körskolans suzuki intruder. Lite dyrare än det var tänkt men vad fan gör det en dag som denna? Var ute och körde 3 timmar efter uppkörningen, kallt som satan men så värt! Hurra för mig!
Grattis!!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Min VFR800 01 är en utav dom svåraste hojarna jag kört på manöverbanor. Övningskörde två år med en tjejkompis, så det vart mycket nöta på bana och visa. Det hela slutade med att en annan var som körskolelärare för alla i bromma på kvällarna. Många som sa att deras hoj var omöjlig mm som jag fick demonstrera hur det ska köras med deras, medans min elev nötte och öva.. Men fortfarande efter kanske ett 10 tal hojar på manöverbanorna så är viffern svårast.