Det är inte svårt. Möjligen pilligt map tändstiften, så vida du inte har väldigt små händer.maxizor skrev:Och nu har stiften kommit
Blir att byta både stift + filter på söndag!
Wish me luck!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Det är inte svårt. Möjligen pilligt map tändstiften, så vida du inte har väldigt små händer.maxizor skrev:Och nu har stiften kommit
Wish me luck!
Jag har gjort det innan när jag rev ner spjällhuset, mycket skit i vägenadrian_vg skrev:Det är inte svårt. Möjligen pilligt map tändstiften, så vida du inte har väldigt små händer.maxizor skrev:Och nu har stiften kommit
Wish me luck!
Enligt Mecken var det inget farligt ljud, utan helt normalt, troligen jag som är lite överkänslig bara.adrian_vg skrev:Så den ska ticka??
Ja det är standardåtgärden som man brukar ta till för att tysta gnisslande bromsar - Smörj dom och du kommer garanterat inte höra ett enda gnissel mermaxizor skrev:Sådär
Bromsfelet visade sig vara att bromsarna behövde smörjas upp och kolven uppe vid handtaget gick lite trögt, så efter lite filande och smörjande fungerar bromsarna perfekt
Ähh...byt hoj kompisar iställetmaxizor skrev:Sådär
Bromsfelet visade sig vara att bromsarna behövde smörjas upp och kolven uppe vid handtaget gick lite trögt, så efter lite filande och smörjande fungerar bromsarna perfekt
Nu återkommen efter 440mil Östeuropa Resa så har hojen fungerat grymt bra, dragit 0,55-0.60 och varit allmänt grym
Låter bra, går bra, är bra
Så nu blir det oljeservice igen och lite småfix, sen ska jag tyvärr sälja hojen, Verkar bli offroadsemester nästa år och då passar inte viffern