Jodå, men jag har nog inte rätt att trycka Hondaloggan...
Skall fråga Farbror Honda idag!
/H
Har haft samma gissel tidigare i andra sammanhang. Men min erfarenhet är snarare att det inte är några problem. Så länge det är i "rätt" sammanhang samt att man får prata med rätt person.
Nu är ju jag med sugen på en munktröja, men som Tedman skrev, loggan syns lite dåligt på den grå.. Man vill ju skryta med vad man kör och vart man hänger på nätet!! Går VFR-loggan på bröstet att få i rött (liknande Conseals exempel, fast på börstet då kanske..eller nåt) och forumnicket på ryggen.. DET hade jag velat ha... fast det är ingen panik, för min del kan du samla på dig lite innan du gör sakerna. Om det går att fixa vill säga..
Men Conseals förslag var annars jävligt snyggt. Tycker jag. (tur man vet vad man vill så man inte låter svamlig på nåt sätt va???haha)
Egna namn är nog en svunnen epok...
Det är lika stort jobb göra en tröja som att göra tusen.
Hade det varit nån fart i shoppen hade det kunnat vara mer motiverande att göra något. Men det ena ger ju det andra... Moment 22 antar jag.
Jag stängde ner och hoppade av mina andra forum för jag kände jag hade för många tyngande järn i elden och har väl ännu inte kravlat mig upp ur orklöshetens krater.
Nu har jag fått en snyggt omarbetad logga av Conseal som kommer kunna ge större logga på bröstet eller ryggen.
Helt förståeligt Henning! Kan skriva mitt namn med tipex på ryggen, funkar bra det med!
Hur ser den loggan ut då? Samma färg som den vanliga eller så som på bilden Conseal visade? Isf skulle jag kunna tänka mig en stör röd en på ryggen och kanske en liten på bröstet? Eller nåt? Som sagt, ingen stress för min skull...Har jag klarat mig 26 år utan så klarar jag mig nog ett tag till.. *ler* men jag köper när det finns, lovar och svär!
Grattis förresten henning till ditt femhundrade inlägg..hehe
Helt enig, ingen superpanik men när det finns köper jag.
Precis som Per-Johan säger skulle det vara snyggt med ett stort tryck på ryggen och motsvarande det vi har idag men lite mer färg
Apropå storleken kan jag oxå bara hålla med Henning, dvs beställde XL och jag tycket den var kort. Blir nog xxl nästa gång.
tedman skrev:Helt enig, ingen superpanik men när det finns köper jag.
Precis som Per-Johan säger skulle det vara snyggt med ett stort tryck på ryggen och motsvarande det vi har idag men lite mer färg
Apropå storleken kan jag oxå bara hålla med Henning, dvs beställde XL och jag tycket den var kort. Blir nog xxl nästa gång.
Hur är ni bygda då? Själv är jag 185 lång och medelsvensson-spinkig eller vad man ska säga.. runt 80 pannor alltså.