En silver vtec passerade utanför jobbet på norrastationsgatan strax innan 16 sedan mötte jag en mörk äldre som färdades norrut på e4-södertäljevägen ca 16:20 båda med topbox
Nu när man inte har en själv ser man alla....
Röd gen3-viffer på Husargatan vid BMC runt tjugo över åtta imorse. Jag hälsade och han hälsade tillbaka. Såg förvånad ut över att se en annan viffer.
Nån här?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Jag plåtade 2 viffrar på bulten idag ... egentligen 3 men jag blev så till mig av den rödv/vit/blå att jag darrade på handen.
Och vad pysslade du med egentligen .. när vi åkte så sa jag att du skulle skynda på med att få upp kameran.
Vi åkte halva bulten (till avfarten mot Tumba) och sen tillbaks . Du hade ju inte rört dig en millimeter
Vi körde ju knappt i styrfart
Hurrödu Conseal, jag frågade om ni skulle köra upp en bit i
skogen för att sedan vända och köra förbi, så jag kunde plåta!
Jag skulle möta upp några i Södertälje så jag hade inte allt tid i världen!
När ni väl kom tillbaka så höll jag på packa ihop för att sticka
BW
VFR800 Röd Vtec 2007
------------------------------
Halvgalen människa i en helgalen värld!!
Jaha .. det var därför det såg ut som du packade upp
Sorry trodde du skulle stå en stund .. men det kommer fler tillfällen.. du kunde ju åkt med oss (om vi vetat om det) för vi drog direkt till tälje efter vi passerat dig.
Jag såg 2 viffrar kort efter varandra i Falköping runt 19-tiden i söndags. En äldre röd/vit modell med passagerare samt en röd 2000-talshoj med trippla packväskor i matchande färg... någon?
Kungfuu skrev:Jag såg 2 viffrar kort efter varandra i Falköping runt 19-tiden i söndags. En äldre röd/vit modell med passagerare samt en röd 2000-talshoj med trippla packväskor i matchande färg... någon?
jag har en röd 05:a med packväskor x 3 bor i Falköping och kör runt som ett juhh.... köpte den på skärtorsdagen så en o annan sväng runt hemman blev det allt =)