Skulle man vilja ha en VFR-tröja? [Nytt förslag]
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- Henning
- Grundare VFR-Forum
- Kontakt:
Allt "går att fixa"!
Härom veckan ordnade jag fram t-shirtar till XRV750.NET då många sade sig villiga att köpa.
Jag lade ut c:a 8000:- och har nu inte fått alla sålda plus att några säger sig inte fått dem varför jag får sända ett par till utan extra betalning.
Då jag inte är ett företag som har råd med detta utan lägger ut min egen lön för att, med viss planerad vinst, glädja andra kommer jag framtidsvis tvingas kräva förinbetalning... Känns inte så kul. Men det är nog ett måste då de antal som anmäler sig intresserade inte motsvaras av köpare då det kommer till krita.
Hade vi varit en klubb med medlemsavgift hade "vi" haft råd med visst svinn.
Det har inte jag.
Men... Håll ut - tröjor kommer!
/H
Härom veckan ordnade jag fram t-shirtar till XRV750.NET då många sade sig villiga att köpa.
Jag lade ut c:a 8000:- och har nu inte fått alla sålda plus att några säger sig inte fått dem varför jag får sända ett par till utan extra betalning.
Då jag inte är ett företag som har råd med detta utan lägger ut min egen lön för att, med viss planerad vinst, glädja andra kommer jag framtidsvis tvingas kräva förinbetalning... Känns inte så kul. Men det är nog ett måste då de antal som anmäler sig intresserade inte motsvaras av köpare då det kommer till krita.
Det har inte jag.

/H
Sänk momsen på kronärtskockor - NU!
Jag är "för" förskottsbetalning. Förstår att du inte kan lita på att folk ska hämta ut sina tröjor.
Jag betalar gladeligen i förskott för att få en tröja
Jag betalar gladeligen i förskott för att få en tröja

Alla har vält!
Förklaring: viewtopic.php?p=965#965
Har:
Bandit 1200 -97
Hade:
VFR 750 -95
Suzuki SV650s -99
Honda Transalp 600 -94
Förklaring: viewtopic.php?p=965#965
Har:
Bandit 1200 -97
Hade:
VFR 750 -95
Suzuki SV650s -99
Honda Transalp 600 -94
Det är helt naturligt att ta förskottsbetalning, vi gör det i "min" andra klubb, det är inte meningen att nån skall ligga ute med pengar, tvärt om så borde man ha lite extra för att man orkar engagera sig.Henning skrev:Allt "går att fixa"!
Det har inte jag.
/H
Lägg upp pris inklusive frakt och gironummer, sen får folk betala in och skriva vilken storlek antal etc.
VFR'en tyvärr såld.
- Roosterman
- Medlem
Håller med den gode Viffer.. Kolla vad dom kosta skall o sen är det bara att ta upp beställningar=) Jag skulle kunna tänka mig en av den med stora trycket framöver..
Nåt som är snyggt annars är ett tryck i storlek med den första tröjan fast under hakan om man säger så.. Då syns det om man har jacka, skjorta eller något liknade över t-shirten
/Rooster
Nåt som är snyggt annars är ett tryck i storlek med den första tröjan fast under hakan om man säger så.. Då syns det om man har jacka, skjorta eller något liknade över t-shirten

/Rooster
Burn baby, BUUUURN =)
VFR800Fi-01 + KLX650R-99
VFR800Fi-01 + KLX650R-99
- Henning
- Grundare VFR-Forum
- Kontakt:
Problemet är att det GÅR inte att ge pris på tröjan förrän man har en hint om hur många som beställer!
Om de sen inte beställer blir priset ett annat och saken faller.
Lek med tanken att jag måste få iväg 40 tröjor för att inte gå back... Då kostar tröjorna c:a 200:-/st.
:/ Det är ingen lek att ha roligt!
/H
Om de sen inte beställer blir priset ett annat och saken faller.
Lek med tanken att jag måste få iväg 40 tröjor för att inte gå back... Då kostar tröjorna c:a 200:-/st.
:/ Det är ingen lek att ha roligt!
/H
Sänk momsen på kronärtskockor - NU!