Tyrannosaurus skrev:
Vadå präktig? jag har ovanlig hoj, ovanlig bil, snart ovanlig dator, rättar mig inte in sig i leden och knyter inte näven i byxfickan utan säger oftast vad jag tycker på gott och ont...
Never ride faster than your guardian angel can fly
Conseal skrev:4 beställda, 6 kvar mao
Ligger lite efter med bekräftelsemailen men de kommer.
Kom igen medlemmar! Visst ska ni ha en fräsig viffertröja, buff edyl!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Hej på er.. Påminner om detta.. Om vi ska ha en chans att få några tröjor innan semesterstart och framförallt innan vår eminenta träff i augusti så passa på att lägga din beställning asap. Ett bra sätt att använda skatteåterbäringen
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Det saknas nu 4st för attbeställning skall kunna genomföras (jag kommer nog beställa ett plagg själv också så minst 3 till behövs för att komma till tryck).
Hej!! Det saknas fortfarande 3 beställningar för attvi skall kuna gå till tryck .. Passa på nu när det börjar bli lite svalare att skaffa
en hösttröja med logga och nick. Det gäller att vara snygg i höstmörkret
Ett forumplagg är ju i det närmaste obligatoriskt!
===
Räcker det med att beställa tre buffar edyl bara för att kunna skicka iväg beställningen?
===
Jag hörde av Conseal på träffen att buff'arna är slut, så det är någon form av tröjbeställning som behöver göras för att komma upp i tio beställningar.
Never ride faster than your guardian angel can fly