Beställa från USA, vad tänka på?
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- Conseal
- Administratör VFR-Forum
- Kontakt:
Jaha .. kanske ska ringa Kenta på mchörnan och se om man kan byta lite delar så jag kan höja mitt =) Så kan de ha en låg micron att sälja istället =)
På avstånd är allt vackert
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
- Deltatracker
- Medlem
Ja skillnaden är som dag och natt.Deltatracker skrev:Ett Micron vore inte helt fel. Har ett IXIL och visst låter det gott, men enligt ljudfilen här på denna site så blev jag förälskad i ljudet från Micron slipon:et.
Micron går INTE att besiktiga med, det är ett som är säkert. Det satt en lapp med "Not for road use" i bakkant på dämparen...men den fösvann visst

Tror att det kan bli problem vid en ev poliskontroll....vi får se när det händer.
Sen bör man kanske inte gasa som en dåre mitt inne i stan kl sent på kvällen.

Hojen såld
- Deltatracker
- Medlem
Andersson skrev:Ja skillnaden är som dag och natt.Deltatracker skrev:Ett Micron vore inte helt fel. Har ett IXIL och visst låter det gott, men enligt ljudfilen här på denna site så blev jag förälskad i ljudet från Micron slipon:et.
Micron går INTE att besiktiga med, det är ett som är säkert. Det satt en lapp med "Not for road use" i bakkant på dämparen...men den fösvann visst![]()
Tror att det kan bli problem vid en ev poliskontroll....vi får se när det händer.
Jag anar att du har ett Micron på din hoj. Kan du bekräfta att det låter som på ljudfilen eller är det mest ljudupptagningen som varit lyckosam?
Alltså jag spelade in klippen med min SE W800i telefon. Så det är långt ifrån verkligheten. Men ljudet i Micron är nått i hästväg. Vet inte vad man ska jämföra med riktigt. Har ju inte hört några andra slipons på vfr heller men Micron har ju ett erkänt dovt och härligt muller.Deltatracker skrev:Andersson skrev:Ja skillnaden är som dag och natt.Deltatracker skrev:Ett Micron vore inte helt fel. Har ett IXIL och visst låter det gott, men enligt ljudfilen här på denna site så blev jag förälskad i ljudet från Micron slipon:et.
Micron går INTE att besiktiga med, det är ett som är säkert. Det satt en lapp med "Not for road use" i bakkant på dämparen...men den fösvann visst![]()
Jag anar att du har ett Micron på din hoj. Kan du bekräfta att det låter som på ljudfilen eller är det mest ljudupptagningen som varit lyckosam?
Hojen såld
- Deltatracker
- Medlem