Lönar det sig att importera till Sverige då?lakrissmurfen skrev:Jag vet det verkar sjukt blligt men överlag så är det billigare att köpa mc i Tjeckien.
Vilken 800??
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Re: Vilken 800??
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Det jag har gjort på min -02:a är:
-ompackning framgaffel
-kedjebyte
Sen finns det självklart förbrukningssaker som däck....
Ang. VTEC, gör PAIR o FLAPPER valve moddarna (finns guider under den tråden) så blir VTEC mycket trevligare o du kommer åt hela registret bättre överlag!!!!!
(Tryck sen dit ett bra eftermarknadssystem (jag kör LeoVInce) o du har ljudet alla vill ha
)
-ompackning framgaffel
-kedjebyte
Sen finns det självklart förbrukningssaker som däck....

Ang. VTEC, gör PAIR o FLAPPER valve moddarna (finns guider under den tråden) så blir VTEC mycket trevligare o du kommer åt hela registret bättre överlag!!!!!
(Tryck sen dit ett bra eftermarknadssystem (jag kör LeoVInce) o du har ljudet alla vill ha

VFR 800 -02 (silver)
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...

- lakrissmurfen
- Medlem
Tack för alla åsikter och tips angående val av ny viffer.
det har dock blivit lite ändringar som ni kan se här.
http://www.vfr-forum.se/viewtopic.php?t=2674&start=30
Nästan lite besviken för jag var så inne på att gränsla en "nya" 800 nästa vecka.. men men får återgå till den ursprungliga planen.
det har dock blivit lite ändringar som ni kan se här.
http://www.vfr-forum.se/viewtopic.php?t=2674&start=30
Nästan lite besviken för jag var så inne på att gränsla en "nya" 800 nästa vecka.. men men får återgå till den ursprungliga planen.
"I am easily satisfied with the very best"
Winston Churchill
VFR 750 -92 Röd
GSX-R750 K5
Winston Churchill
VFR 750 -92 Röd
GSX-R750 K5
- lakrissmurfen
- Medlem
Re: Vilken 800??
ja kanske, inga större skillnader att köpa hoj i Tyskland än Tjeckien att importera den kostar ju det samma (bensien kanske skiljer lite)adrian_vg skrev:Lönar det sig att importera till Sverige då?lakrissmurfen skrev:Jag vet det verkar sjukt blligt men överlag så är det billigare att köpa mc i Tjeckien.
Jag har ju som du kanske sett inte så bra koll apå vad vifrar kostar i Sverige så det är ju bara att ta länken (bästa sidan i Tjeckien) och jämmföra!

jag kommer alla fall defenetift köpa en hoj här nere och köra upp den när det blir dax att flytta hem.
Enda som jag hört är att man ska vara noga med vem man köper av och vart den var köpt. Uppenbarligen så åker många till italien och köper klotade hojar och rustar upp dom här i Tjeckien...
"I am easily satisfied with the very best"
Winston Churchill
VFR 750 -92 Röd
GSX-R750 K5
Winston Churchill
VFR 750 -92 Röd
GSX-R750 K5