Tutaren skrev:
Äntligen ägare till en VFR!
Tack för alla tips!
Grattis! När kommer bilderna?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tutaren skrev:
Tack för alla tips!
grattis!! får man fråga hur affärensåg ut?? e nyfiken på om jag hade rätt för mig ang värdet o mil mm
Nära nyskick och helt orginal! Fick ge 42 000:-
kan ju inte bli bättre!då kan du slippa känna dig lurad förstår inte dom som tror att dom ska få fantasi summor för sina hojar eller bilar.
nä....åter igen grattis till ett bra köp o kör med insidan av huvudet nu
Invalido skrev: grattis!! får man fråga hur affärensåg ut?? e nyfiken på om jag hade rätt för mig ang värdet o mil mm
kan ju inte bli bättre!då kan du slippa känna dig lurad förstår inte dom som tror att dom ska få fantasi summor för sina hojar eller bilar.
Tack för jämförelsen med volvon. Eftersom förra ägaren själv arbetade som försäljnings chef på BMW köpte han resonemanget efter en dags betänketid trots att han själv förlorat 20 000:- på drygt 100 mil som han kört under 4 års tid.
Tutaren skrev:
Tack för alla tips!
Grattis! När kommer bilderna?
Bilderna kommer en dag då det inte regnar och haglar!
Hann i alla fall med 5 mil innan skräp vädret kom.
Fem mil är bättre än inga mil alls. Min vita 90:as voltregulator la av två veckor efter inköp och en tremilapremiärrunda en sen kväll. Den blev stående i nån månad tills säljaren fixade ny regulator på garantin. Det var en lång månad, speciellt som våren kom tidigt förra året...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tutaren skrev:
Tack för jämförelsen med volvon. Eftersom förra ägaren själv arbetade som försäljnings chef på BMW köpte han resonemanget efter en dags betänketid trots att han själv förlorat 20 000:- på drygt 100 mil som han kört under 4 års tid.
gött! men det är ju så det är,folk ska bara förstå det