Annars så upplevde jag mässan lite som alla andra, mycket kö och väldigt svårt att ta sig fram. Men de som hade hojar att visa upp var väldigt trevliga och tog sig verkligen tid att tala med mig och mina kompisar som jag var där med.
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Du verkar ha tillbringat en del tid på mässan...Conseal skrev:Mina bilder finns HÄR!
Du riskerar att starta ett heligt krig här på forumet.Kungfuu skrev:Faktiskt blev jag inte vidare imponerad av de nyare viffrarna - jag gillar min -98 bättre...
De nya är kantiga, tunga och rätt fula - ni får givetvis tycka annorlunda
Det är ju samma sak varje gång dom uppdateras!adrian_vg skrev:Du riskerar att starta ett heligt krig här på forumet.Kungfuu skrev:Faktiskt blev jag inte vidare imponerad av de nyare viffrarna - jag gillar min -98 bättre...
De nya är kantiga, tunga och rätt fula - ni får givetvis tycka annorlunda
Jag har kommit att inse det efter snart ett år på forumet...Tommy Gsson skrev:Det är ju samma sak varje gång dom uppdateras!
Vadåelias skrev:Ja tacka vet vi RC36:an...
Annars var det ett bra tillfälle att leta Mc till sambon. Men ont om cyklar byggda för 155 cm tjej. Fast 250cc Ninja funkade ganska bra... vågar jag LÅTA henne köra en sån?
Annars var det kul att se en superstressad Abbe som mest ville sätta sina ungar i koppel. :>
SMC hade ju en barnparkering för att lösa sånt med både små motorcyklar och nallarelias skrev:Annars var det kul att se en superstressad Abbe som mest ville sätta sina ungar i koppel. :>
Jag försökte få in dem där en stund .. det hade inte skadat med ett par tvspelTyrannosaurus skrev:SMC hade ju en barnparkering för att lösa sånt med både små motorcyklar och nallarelias skrev:Annars var det kul att se en superstressad Abbe som mest ville sätta sina ungar i koppel. :>
(Nu får jag väl stryk av Abbes ungar nästa gång jag träffar dom)