Jaha statuskoll

Här snackar vi allmänt MC.
Vilken är bäst? 750:n, 800:an eller 1200:an? Kanske rent av 400:an?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Invalido

#106 Inlägg av Invalido »

Tegfors skrev:
Invalido skrev: sitter hemma o ler o e glad för det jag har...

Pillrena eller :D :shock: :lol: :wink:
kanske 8)

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Kontakt:

#107 Inlägg av Tyrannosaurus »

Invalido skrev:
Tegfors skrev:
Invalido skrev:följetången fortsätter magnetröntgen i ons... resultat i dag.... axel paj..
+ aarmbågen va helt av i alla 3lederna... den hängde i hud o musskler o senor o en benbit som gått av o inflammation...kostar att liggapå topp
Det gör ju det....
Surt att höra, vad säger dom om konvalecens? rehab?

hur många leder har man i armbågen?? trodde det var en led som innehöll tre ben,överarm, armbågsben o strålben... men har kanske lärt mig något nytt idag :D
där e 3st leder i armbågen.. eller ledad på 3st ställen..
båda sidorna o i mitten... alla 3 va av..dom säger att oftast så slår man bara av en max 2 ! leder när man slår den ur led så docktorerna va ganska impade o min sjukgymnast ville läsa papperna när jag sa att den varit helt av... hon trodde mig ej pgr av att det är yterst selsynt.. men jag kan! :P den hängde tydligen i huden o mussklerna o dinglade när jag kom in.håller på med försiktig sjukgymnastik av axel o armbåge o hoppas på att dom ska slippa operera både armbåge o axel
Lider med dig. Men nu när dom har hittat felet kanske dom kan åtgärda det. Gips eller skena för att fixera eländet tycker jag skulle låta som en bra lösning. Då skulle du troligen inte ha så jävla ont heller och behöva stoppa i dig 14 miljoner piller :wink:
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
adrian_vg
Hedersmedlem, Vila I Frid
Kontakt:

#108 Inlägg av adrian_vg »

Hoppas du blir bra riktigt snart!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!

Invalido

#109 Inlägg av Invalido »

Tyrannosaurus skrev:
Invalido skrev:
Tegfors skrev: Det gör ju det....
Surt att höra, vad säger dom om konvalecens? rehab?

hur många leder har man i armbågen?? trodde det var en led som innehöll tre ben,överarm, armbågsben o strålben... men har kanske lärt mig något nytt idag :D
där e 3st leder i armbågen.. eller ledad på 3st ställen..
båda sidorna o i mitten... alla 3 va av..dom säger att oftast så slår man bara av en max 2 ! leder när man slår den ur led så docktorerna va ganska impade o min sjukgymnast ville läsa papperna när jag sa att den varit helt av... hon trodde mig ej pgr av att det är yterst selsynt.. men jag kan! :P den hängde tydligen i huden o mussklerna o dinglade när jag kom in.håller på med försiktig sjukgymnastik av axel o armbåge o hoppas på att dom ska slippa operera både armbåge o axel
Lider med dig. Men nu när dom har hittat felet kanske dom kan åtgärda det. Gips eller skena för att fixera eländet tycker jag skulle låta som en bra lösning. Då skulle du troligen inte ha så jävla ont heller och behöva stoppa i dig 14 miljoner piller :wink:
har haft gips i 5veckor redan :? ska själv läka nu så det e bara att bita i hop o stå ut :roll:

Invalido

#110 Inlägg av Invalido »

nu tycker ja att skiten kan läka :evil: trött på att gå hemma! kräker snart!!! :cCry:

Skriv svar