Ja, FMX650 är också rätt kul. Vi är uppe i två hojar på hur många år?
/H
Byta VFR:en mot en Daytona 675?
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- Conseal
- Administratör VFR-Forum
- Inlägg: 4433
- Blev medlem: tor mar 22, 2007 13:15
- Ort: S-tälje
- Kontakt:
På tok för många år .. men det är fler förändringar än inga
När det gäller modellutveckling så håller jag med om att konkurenterna håller ett högre tempo vilket inte är fel. Fast å andra sidan har de fler modeller som behöver utveckling
När det gäller modellutveckling så håller jag med om att konkurenterna håller ett högre tempo vilket inte är fel. Fast å andra sidan har de fler modeller som behöver utveckling
På avstånd är allt vackert
VFR800FA -02 ABS & BMW G650GS
Yamaha TT350 *såld*
VTR1000F -03 *inbytt*
VFR800FI -99 *krashad*
VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
VFR800FA -02 ABS & BMW G650GS
Yamaha TT350 *såld*
VTR1000F -03 *inbytt*
VFR800FI -99 *krashad*
VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
Låt bli superduken och slå till på en 950Sm, typ samma chassi och typ samma motor och försäkring i klass med VFR...börje80 skrev:Skall ni testa något sköj så kör en KTM super duke !!!!! Fan måste var nåt av det roligaste på två hjul och även på ett!!!
Jag fick ha begär till man ser försäkrings premien
Utan hoj...
Har kört den med men det var en stor besvikelse fick inget förtroende för det chassit. Kändes vobblig i lite högre landsvägs tempostilo skrev:Låt bli superduken och slå till på en 950Sm, typ samma chassi och typ samma motor och försäkring i klass med VFR...börje80 skrev:Skall ni testa något sköj så kör en KTM super duke !!!!! Fan måste var nåt av det roligaste på två hjul och även på ett!!!
Jag fick ha begär till man ser försäkrings premien
VFR 800 ABS 02