Du menar Tigger?Tyrannosaurus skrev:Givetvis ska den då inte heta "Devil", utan "Lynx" eller "Tiger"

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Du menar Tigger?Tyrannosaurus skrev:Givetvis ska den då inte heta "Devil", utan "Lynx" eller "Tiger"
Fast om man kommer in på en bar med en katt i snöret, så är nog chansen att första fråga lär bli "Ska det vara en jamare" då bartendern utgår ifrån att vederbörande kattsnubbe är stum.Tyrannosaurus skrev:Jag är inne på en lite ballare linje. Åtminstone 2 av de stora katterna går att få heltama, gepard och lo, även den lite mindre rödlon.blacken skrev:och krökar starkmjölk och har med en tax eller någon annan sorts "skitpåsnöretjycke", med sådan hybris att han tror att han är en varg åsså?adrian_vg skrev:Det sker inte så ofta, men jag är som Fantomen, vandrar ibland på stadens gator i vanliga kläder och pratar med vanliga människor. Har solglasögon på mig då för att de inte ska känna igen mig dock.
När nån säger till Fantomen: "Man får inte ha hundar här".
Brukar han ju svara: "Det är inte en hund, det är en bergsvarg".
Ponera att man kom gående med ett tamt lodjur utan snöre.
- "Du ska ha hunden kopplad".
- "Det är inte en hund, det är en katt". Det skulle det väl vara klart coolare att svara och kolla reaktionen![]()
Givetvis ska den då inte heta "Devil", utan "Lynx" eller "Tiger"
Sade han som tydligen aldrig haft en kattstora katterna går att få heltama
Nu vet jag inte om jag har blivit trög på gamla dar för den där hängde jag inte med påblacken skrev:Fast om man kommer in på en bar med en katt i snöret, så är nog chansen att första fråga lär bli "Ska det vara en jamare" då bartendern utgår ifrån att vederbörande kattsnubbe är stum.
Jodå, jag har haft katt så jag vet hurdana dom är. Men det verkar som om dom stora har lite mer koll och klipper inte till en på samma sättblacken skrev:Sade han som tydligen aldrig haft en kattTyrannosaurus skrev:stora katterna går att få heltama
Förvisso, men...Du vet väl om att det är dom som har domestikerat oss, och inte tvärtom, dom har till och med utvecklat och lärt oss ett språk så att dom kan meddela oss vad dom vill.
Tro mig, du vare vill, bör eller försöka hantera "större katter" på samma sätt du hanterar en huskatt. För gör du det så får du reda på hur ont det gör när en "stor kisse klipper till", dom har mycket kortare stubin än "Husmåns". Om du observerar dom som har"större kissar", så ser du att dom hanterar kisse med yttersta respekt, av en anledning.Men det verkar som om dom stora har lite mer koll och klipper inte till en på samma sätt
"En snubbe kommer in med en katt på en bar" Katt=jamar= ta/få en jamare= ta/få en sup..Nu vet jag inte om jag har blivit trög på gamla dar för den där hängde jag inte med på
Sant, en kisse kan bli mera trogen än fido om man hanterar den rätt dvs och följer dess minsta nyck, ungefär som att få ett förhållande med en kvinna att fungera. Ibland så undrar man ifall Gud skapade katten, för att vi killar ska ha något att öva på innan man ger sig in i ett förhållande, eller gifter sig...Dom kan t.o.m. spinna. Det här kallar jag äkta kärlek,
Så sant, men då får man väl behandla dom med respekt. En "storkisse" lär man ändå inte kunna kasta runt som man gör med "lillkisse". Om inte annat är dom för stora och tunga för detblacken skrev:För gör du det så får du reda på hur ont det gör när en "stor kisse klipper till", dom har mycket kortare stubin än "Husmåns". Om du observerar dom som har"större kissar", så ser du att dom hanterar kisse med yttersta respekt, av en anledning.
Jo, den biten fattade jag, med varför skulle "bartendern utgå ifrån att vederbörande kattsnubbe är stum"?"En snubbe kommer in med en katt på en bar" Katt=jamar= ta/få en jamare= ta/få en sup..
Så sant, så sant igen! Man kanske skulle skaffa katt ändåIbland så undrar man ifall Gud skapade katten, för att vi killar ska ha något att öva på innan man ger sig in i ett förhållande, eller gifter sig...
Det ingår i själva vitsen, annars så brister den så att säga.Jo, den biten fattade jag, med varför skulle "bartendern utgå ifrån att vederbörande kattsnubbe är stum"?