Broms o kurvtagningskurs på Åsen 3 Aug
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- Lillan
- Hedersmedlem, Vila I Frid
Broms o kurvtagningskurs på Åsen 3 Aug
Hej på er alla.
Tänkte kolla om någon här ska gå kursen på Åsen Torsdag 3 Aug.
Själv är jag i valet o kvalet...då jag är helt ensam från Karlskoga mig veterligen...
//Lillan
Tänkte kolla om någon här ska gå kursen på Åsen Torsdag 3 Aug.
Själv är jag i valet o kvalet...då jag är helt ensam från Karlskoga mig veterligen...
//Lillan
Honda NC30
- Lillan
Sådär ja....nu har jag varit upp o anmält mig
Kommer förhoppningsvis bli kul...men jag är skitnervös
Har aldrig kört på bana förut....bara åkt den många,många varv med bil samt stått funktionär på den i 9 år...
Måtte man inte lägga pärlan någonstans ....iofs inte långt hem...men det skulle svida i mitt VFR hjärta
//Lillan

Kommer förhoppningsvis bli kul...men jag är skitnervös

Har aldrig kört på bana förut....bara åkt den många,många varv med bil samt stått funktionär på den i 9 år...
Måtte man inte lägga pärlan någonstans ....iofs inte långt hem...men det skulle svida i mitt VFR hjärta

//Lillan
Honda NC30
- Ronneby-Benny
- Medlem
- Lillan
Jag säger bara WOOOW!!!
Det va _SÅ_ kul att åka (i mitt fall puttra) bana
Första passet var mest stelt och obekvämt.....men det blev absolut bättre under dagen.
Inga mötande fordon...inget grus att oroa sig för.....inget regn (såg hotfullt ut igår kväll,men vi hade kanonväder hela dagen)...bara jag o hojjen...kunde inte bli bättre.
Instruktörerna var helbra (SMC Sthlm)...lyssnade verkligen på en gröngöling som mig..dessutom fick jag många bra tips och visningar av spårval.
Summering av dagen är bara helt enkelt :Kanonbra
Kommer absolut att köra nästa sommar igen
//Lillan
Det va _SÅ_ kul att åka (i mitt fall puttra) bana

Första passet var mest stelt och obekvämt.....men det blev absolut bättre under dagen.
Inga mötande fordon...inget grus att oroa sig för.....inget regn (såg hotfullt ut igår kväll,men vi hade kanonväder hela dagen)...bara jag o hojjen...kunde inte bli bättre.
Instruktörerna var helbra (SMC Sthlm)...lyssnade verkligen på en gröngöling som mig..dessutom fick jag många bra tips och visningar av spårval.
Summering av dagen är bara helt enkelt :Kanonbra
Kommer absolut att köra nästa sommar igen

//Lillan
Honda NC30
- Lillan
Jovisst kan hornen växa ut.....men tro mig.
Man är _inte_ lika kaxig (konstigt nog) på banan som i trafiken...låter skumt,jag vet...men så är det oftast.
Men jag kan verkligen rekomendera att ta en sådan här kurs,spelar ingen roll hur länge man har kört hoj-man lär sig någe nytt ändå.
Nej,det va helkul...fast idag känner jag mig helt manglad
Kraschkåpor finns till de flesta hojjar att köpa-så det är bara tuta o köra.....
//Lillan
Man är _inte_ lika kaxig (konstigt nog) på banan som i trafiken...låter skumt,jag vet...men så är det oftast.
Men jag kan verkligen rekomendera att ta en sådan här kurs,spelar ingen roll hur länge man har kört hoj-man lär sig någe nytt ändå.
Nej,det va helkul...fast idag känner jag mig helt manglad

Kraschkåpor finns till de flesta hojjar att köpa-så det är bara tuta o köra.....
//Lillan
Honda NC30
- Lillan
Oups-sorry-missade det Mat_hilda...fast å andra sidan var det min första gång oxå
Men jag har oxå hittat nåt ,vi båda söker...kraschpuckar till våra hojar
och kåpor,som du har länk på nedan.....köpa-lacka....åka utav bara f*n nästa sommar
...för visst är det kul!!
Du får lov o ta SMC Sthlm:s kurs nästa gång- 2 dagars
http://tyga-performance.com/site/produc ... 2f565161e5
//Lillan

Men jag har oxå hittat nåt ,vi båda söker...kraschpuckar till våra hojar

och kåpor,som du har länk på nedan.....köpa-lacka....åka utav bara f*n nästa sommar

Du får lov o ta SMC Sthlm:s kurs nästa gång- 2 dagars

http://tyga-performance.com/site/produc ... 2f565161e5
//Lillan
Honda NC30