Har som ni förstår varit i Västervik i helgen, förutom att jag träffade den alltid lika trevliga Henning. Så lyckades jag också få upp telefonen och knäppa denna bild, den är ju lite dålig (om det sen beror på mitt ölintag eller kameran i mobilen låter jag vara osagt.... ).
Nåja, är det nån som känner igen sig på den röda VFR:en som körde mot starten på kortegen????
Nu har tillnyktringsprocesen fått verka fullt ut, och doppa mig i grädde och kalla mig sötsak. Men hittade jag inte ytterliggare en Viffer åkare i det digra bildmaterialet jag samlat på mig. Denna gång en är det en VFR:ambassadör som deltog i kortegen. Någon som känner igen sig????
Senast redigerad av ahlisboy den tor aug 02, 2007 07:51, redigerad totalt 1 gånger.
Kaiko skrev:Jag och Mooch var där.
Vi såg två röda äldre som vi munhöggs med och en blå norrkvinna.
Våra egna stog dock i city på hotellet.
Jaså ni bode så, då missade ni ju allt det roliga med att gå upp och blåsa luftmadrass mitt i natten och annat trevligt man hade när man bodde i tält....
Själv så tältade jag dirket ner till höger innan slottet....
Wille skrev:Och nu till helgen blir det Dacketräffen i Virserum!
Då kanske vi ses.
Jag håller som bäst på med något mellanting att packa och kolla vädret.
Det har ju pissat otroligt mycket denna s.k. "sommar" och jag har varit på en enda träff i år och då... klart som fan att det pissade - hela helgen! Och öltältet påminde mest om en lerig svimmingpool
Ok varken jag, hojen eller tältet är gjorda av socker och har för mig att campingen har bra dränering med sprängsten under jorden ut mot sjön, men kravet är att det åtminstone ska vara mer uppehåll än regn speciellt eftersom man gärna vill kunna gå ner på marknaden och röra sig lite, och helst uppehåll på söndag så man slipper packa blött. Vilka krav man har va?
Jag har min standardplats i träddungen vid stängslet och lite snett bakom 7:orna och hojer lär du nog känna igen (det finns ju inte så många såna).
hojer lär du nog känna igen (det finns ju inte så många såna).
Den borde jag kunna identifiera... Har själv röd 800Fi med högdraget kolfiber.
Ska bli hyffsat väder och riktigt fint på söndag, dock lite regn på fredag. Men kom igen nu, bara och bita ihop... Finns drycker mot/vid regn...
Ska flytta längre ner mot sjön iår, tidigare legat vid träden vi också. Åker med klubben: Moonriders Mc Jönköping.
Ses där! Inte balla ur nu!
Ne-ejdå, när jag har bestämt mig för att åka så gör jag det
Det var trevligt att träffas. För er andra kan jag nämna att ni missade något. Kanonbra band båda dagarna, Ozzie Revival (eller vad dom heter) på fredag och Guns'n Roses Tribute på lördag.
Troligen var det också deltagarrekord på träffen, men inte så många 7or den här gången. Nästa år firar träffen 25-års jubileum och Virserums MCC säger att dom täcker ta i så det knakar. Hur dom ska lyckas överträffa sig själva vet jag inte, men det kommer nog bli bra med råge
Tror jag såg nya medlemmen Mackans hoj på träffen, men lyckades missa ägaren
Om det är samma "Mackan" som jag tänker på så betyder det att jag inte längre är ensam VF på VFR-Forum
Tyrannosaurus skrev:Tror jag såg nya medlemmen Mackans hoj på träffen, men lyckades missa ägaren
Om det är samma "Mackan" som jag tänker på så betyder det att jag inte längre är ensam VF på VFR-Forum