Och en del frågor har dykt upp bla. så skrev någon på detta forum att man inte skulle köpa en senare årsmodell (funderar på att köpa en -03 eller -05) p.g.a att det sitter en kamkedja och jag ville bara höra lite mer vad som är nackdelen med detta?
Sen undrar jag om det är ABS på alla årsmodeller?
Är handtagsvärmare tillbehör på årsmodellerna som jag funderar på?
Skulle även passa på att få lite "tyckande" från er erfarna VFR riders vad ni har för åsikter angående dom två cyklarna som jag står och velar mellan (bara för att få lite synvinklar från någon som står på sidan om)

Dom jag funderar på är en VFR 800 med ABS -05 med 800 mil utan några övriga tillbehör för 78000:- eller en VFR 800 -03 med 2100 mil med Givi väskor, Bagster tankskydd och tankväska, handtagsvärme, för 75000:-
Båda är enligt säljarna i toppskick.
Men jag vet inte om det är bättre att satsa på en nyare med lite mil och lite utrustning eller en äldre med mer mil men med mer övrig utrustning?
Tacksam för alla tips och råd innan man hostar upp dom surt sparade slantarna.
Tackar på förhand.
Jag var tunnhårig innan jag började läsa annonser men snart får man nog ta och sanda skallen så hatten sitter kvar efter att man fått klia sig i skallen hela tiden i och för sig så har man rynkat pannan under tiden så alternativet är väl att man gängar på hatten