Mjukvaran i min var redan uppdaterad när jag köpte den, så jag vet inte hur skillnaden känns mellan versionerna. De som haft gamla mjukvaran och fått den uppdaterad säger att det blir en klar förbättring, även om power restriction finns fortfarande kvar. Enda sättet att få bort den helt är att lura ECU'n via växelindikator-signalerna, men jag bestämde mig för att gilla läget istället (iaf tills vidare), vill inte sabba garantin.okyalos skrev:Har kollat runt lite på olika tester för PR3 och de får överlag väldigt goda omdömen. Även när de testas på rena sporthojar.
Lutar åt det får bli såna sulor....
Såg din tråd om power restriction på 1:an & 2:an.
Tycker själv att den är lite "seg" på dessa växlar och ska se om jag kan få min mjukvara uppgraderad. Blev det nån märkbar skillnad?
Bara för din info så köpte jag ett slipon från DAM Exhaust i Belgien. De är handbyggda och killen heter David Damiens och är bra att ha att göra med. Tror det kostade 580€ ink frakt hem till mig.
Blev riktigt bra och ljudet är helt suveränt..... Bättre drag i det lägre vartalsregistret var tydligt.
På köpet så framträder den snygga enkelsvingen tydligare så mycket tydligare!!!
DAM-sliponen för 1200an är verkligen sjukt snygg, jag var jäkligt sugen på att köpa en sån. Tyvärr var herr Damiens lite väl sen att svara på min förfrågan, så jag hann beställa en Akrapovic high-mount under tiden, och när väl svaret kom så var det väntetid över en månad (tills 2'a Juli). Hade jag vetat att jag skulle få vänta på akra-dämparen nästan lika lång tid (fick den igår!) så hade jag makulerat den ordern och köpt DAMen istället. Fast jag är nöjd med akran annars, den är snyggare än original-pizzaugnen och hojen låter som en hoj.