hej har fastnat för en honda vfr på blocket.
enligt bilden ser den ganska fin ut och lite saker e bytta på den
så som
olja och filter
batteri
nya packboxar i framgaffeln
däcken ska vara bra
Det som behövs åtgärdas är laddrelä samt drivpaket.
cykeln ska ha gått 13000 då mätaren står på 3000 mil och har gått runt ett varv. säger han..
o det känns lite för mycket ?
ni som kan vfr vad tycker ni. ringer det några varnings klockor. eller är det bara att slå till?
är ny här och behöver en hoj att övnings köra med.
och är inte så kunnig än
Milen kanske kan avskräcka men är den bara skött och väl omhändertagen tror jag inte du behöver vara orolig.
Kanske man får kolla lite extra på slitaget.
Har själv haft en 87:a med 11000mil på mätaren och den gick hur fint som helst.
Verkar ju vara mycket bytt på den.
Ett tips för att kunna provköra den är att sätta i ett fulladdat batteri så går det att köra en sväng iaf.
En beg laddregulator bör man kunna få tag i, själv satte jag i en från en Cbr1000 på min.
Priset bör vara satt efter mil och skick samt att den just nu är sönder och behöver nytt drivpaket.
Milen kanske kan avskräcka men är den bara skött och väl omhändertagen tror jag inte du behöver vara orolig.
Kanske man får kolla lite extra på slitaget.
Har själv haft en 87:a med 11000mil på mätaren och den gick hur fint som helst.
Verkar ju vara mycket bytt på den.
Ett tips för att kunna provköra den är att sätta i ett fulladdat batteri så går det att köra en sväng iaf.
En beg laddregulator bör man kunna få tag i, själv satte jag i en från en Cbr1000 på min.
Priset bör vara satt efter mil och skick samt att den just nu är sönder och behöver nytt drivpaket.
oki så 14000 med prutmån låter inte farligt då?
men stämmer det att den går mätaren runt efter 10tusen?