Service dyrare än lovat

Här snackar vi allmänt MC.
Vilken är bäst? 750:n, 800:an eller 1200:an? Kanske rent av 400:an?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
blacken
Medlem

Re: Service dyrare än lovat

#16 Inlägg av blacken »

adrian_vg skrev:
blacken skrev:Bara att konstatera, "Själv är bästa (och billigaste) dräng"... :D
Jepp, om man kan/vill/hinner. 8-P
Om jag som har fem tummar och arton stortår mitt i handen, kopplat till ett apopletiskt ADHD psyke av rang kan, så kan alla. Viljan har vi alla, bara att "bejaka" den. Och tid finnes alltid över någonstans.. 8)
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
adrian_vg
Hedersmedlem, Vila I Frid
Kontakt:

#17 Inlägg av adrian_vg »

blacken skrev:Om jag som har fem tummar och arton stortår mitt i handen, kopplat till ett apopletiskt ADHD psyke av rang kan, så kan alla. Viljan har vi alla, bara att "bejaka" den. Och tid finnes alltid över någonstans.. 8)
Jösses då... ;-D
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!

danlse
Medlem

#18 Inlägg av danlse »

adrian_vg skrev:
blacken skrev:Om jag som har fem tummar och arton stortår mitt i handen, kopplat till ett apopletiskt ADHD psyke av rang kan, så kan alla. Viljan har vi alla, bara att "bejaka" den. Och tid finnes alltid över någonstans.. 8)
Jösses då... ;-D
Hmm med två huliganer under 5 att hålla reda på + en nyköpt 70talskåk med oändligt behov av fix så är alternativet att betala för service tilltalande även om det är dyrt och man blir lurad!

Användarvisningsbild
blacken
Medlem

#19 Inlägg av blacken »

danlse skrev:
adrian_vg skrev:
Jösses då... ;-D
Hmm med två huliganer under 5 att hålla reda på + en nyköpt 70talskåk med oändligt behov av fix så är alternativet att betala för service tilltalande även om det är dyrt och man blir lurad!
Och?. Vad "huliganerna anbelangar, så finns det ett antal alternativ. 1: löplina, 2: inhägnad rymningssäker bur, 3: elkoppel (halsband), mm,mm. och "alltoändligthusfix" kommer alltid att finnas där, problemet i sig löses lättast genom att räcka riksdagen hammare,såg, och andra för uppgifterna lämpliga verktyg med dom berömda orden "Kvinnor kan!"..:)
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Skriv svar