Michelin Pilot Road 2 180/55ZR17 - kostnad?

Här snackar vi allmänt MC.
Vilken är bäst? 750:n, 800:an eller 1200:an? Kanske rent av 400:an?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Kontakt:

#16 Inlägg av Tyrannosaurus »

adrian_vg skrev:
TG skrev:
adrian_vg skrev: Eller ska jag ta upp min analklåda och diskutera det med honom/henne? :roll: :lol:
Testa!!! :D

Återkom med resultat :D
Nejdå, jag struntar bara i att svara på marketingnumren. Screenar telefonsamtalen stenhårt. Men det är lite OT tycker jag. :)
Jo! :lol:
Om en telefonförsäljare ringer och är sådär familjär "hej hur är läget? blablabla Allting bra? blablabla osv.

Då är det ju bara att köra... "Nja jag har lite klåda i underlivet, hemorrojderna är lite besvärliga annars är det bramen jag var bakis i morse efter en blöt kväll" eller ännu värre grejer, det är ju bara att ösa på med riktiga pervogrejer :lol:
Det skulle nog bli rätt tyst i andra änden i det läget :lol:
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
Henning
Grundare VFR-Forum
Kontakt:

#17 Inlägg av Henning »

adrian_vg skrev:
Henning skrev:Han är som folk mest, de han inte känner är han inte "tjo och tjim" med.
Nä, som kund kräver jag inte på långa vägar att nån ska vara tjo och tjim med en direkt, som om man känt människan i femtio år, önskar bara lite professionalitet. ;-)
Jo, men du får all professionalitet hos honom! Jag har svårt att tänka mig att han är AVIG mot folk bara för att de är där för första gången.

/Henning!
Sänk momsen på kronärtskockor - NU!

Användarvisningsbild
blacken
Medlem

#18 Inlägg av blacken »

Henning skrev:
Mr man, men långt från Linköping! :)
Och? Motorvägen, två timmar ca:, framme!.. :D

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Kontakt:

#19 Inlägg av Tyrannosaurus »

Henning skrev:
adrian_vg skrev:
Henning skrev:Han är som folk mest, de han inte känner är han inte "tjo och tjim" med.
Nä, som kund kräver jag inte på långa vägar att nån ska vara tjo och tjim med en direkt, som om man känt människan i femtio år, önskar bara lite professionalitet. ;-)
Jo, men du får all professionalitet hos honom! Jag har svårt att tänka mig att han är AVIG mot folk bara för att de är där för första gången.

/Henning!
Inte bara det, man får nog betydligt mer professionalitet hos Mr. Wheeler Dealer. Hur många hojdäcksmånglare finns det som står och borstar av fäljbanan med stålborste och torkar rent med thinner?
Jag kan komma på en... Om man frågar honom varför så blir svaret: "Jag slipper backjobb".
Faktum är att Kjelle nog aldrig har åkt på ett backjobb någonsin.
Att det dessutom är svårt att hitta någon som har bättre priser på däck gör inte det hela sämre :D
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
adrian_vg
Kontakt:

#20 Inlägg av adrian_vg »

Tyrannosaurus skrev:Hur många hojdäcksmånglare finns det som står och borstar av fäljbanan med stålborste och torkar rent med thinner?
Euromaster i Uppsala gjorde det. De sprejade dessutom på nånting på däcken innan monteringen på bågen igen och gnuggade ett tag, för att ta bort vaxhinnan (eller vad det nu var).
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!

Skriv svar