Gör en lång historia kort.
Min flickvän och min kompis körde från Göteborg till Örebro i tisdags med din tjejkompis. På kvällen ringer det en man till henne som säger att en del lossnat från hennes bil och träffat hans motorhuv. Han säger att han kört efter henne och hennes kompis och blinkat för att påkalla uppmärksamhet, men de hade inte stannat. Det är en skada på hans bil enligt honom.
Tjejerna hade inte märkt att något hade lossnat och inte heller att någon försökt påkalla uppmärksamhet.
Kompisen säger då att de måste kunna lösa detta genom försäkringsbolagen... han svarar då att de ska de inte behöva göra.. eftersom han säger att de är studenter och kanske inte har så mycket pengar. Efter lite pratade kläcker då mannen ur sig att...... eftersom han är påväg in i Örebro snart så kan han tänka sig att dra ett sträck över det hela om kompisen OCH hennes kompis har en trekant med honom!@# (!!!!!)
Här blir kompisen fly förbannad, svär och slänger på luren. Polisanmäler det hela, dock kan såklart inte polisen göra något åt detta.. "kanske om han ringer igen".
Nu kommer chock nummer två. HUR fick han numret till henne?
Jo, han hade kollat upp regnumret på vv.se sen ringt till ägaren, som var hennes PAPPA. Förklarat den förmodade händelsen varpå han gett ut numret till sin dotter. Han har sen troligen kollat upp henne på diverse sidor på internet för att se var hon bodde, vad hon jobbade med osv.
Jag kan bara sammanfatta med: SÅ JÄVLA VIDRIG MÄNNISKA!
En sån skulle jag vilja stämma träff med för att sen kunna kastrera, låta honom äta sina egna pungkulor, hänga ut på posters och internet... främst... avslöja för hans hela familj vilket jävla äckel till person som tar reda på vilka två unga tjejer som passerade hans bil för att sen föreslå en trekant.. Uppvigling till prostitution kallas det tom!
Själv mådde jag sjukt illa efter att jag fick höra detta. Tanken som slog, kan man inte få reda på lite väl mycket om sina medmänniskor. Är det inte dags för "någon" att säga stopp.. Ville genast avregga mig från eniro etc.. men tror ni att det går? Nix.. då måste man skaffa hemligt nummer, ja tom hemlig identitet.. och det går inte.
Skulle någon göra så mot min Julia skulle jag fan flyga i taket och... ja..

Kontentan är att vissa folk är fanimej inte berättigade till att andas.
Över och ut.