Försäljningsångest

Här snackar vi allmänt MC.
Vilken är bäst? 750:n, 800:an eller 1200:an? Kanske rent av 400:an?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
danhak
Donator 2007

#16 Inlägg av danhak »

Gonza skrev:Tjena...

Vad tror ni om en Gsxr 750 -99 ?? är det nåt o satsa på ??
AHHH vad jag älskar den hojen!! Den är HUR rolig som helst. Lättkörd och alldeles tillräckligt med krut!! Går lätt att köra på både fram &bakhjul och kurvtagning med knäskrap är lika enkelt som att ta en promenad i parken... :D börjar du få bilden klar för dig?! :wink:

Åkte på en sån till skottland och det funkade över förväntan. Hade det inte blivit en VFR så utan snack en gsxr!
hojlös

Gonza
Medlem

#17 Inlägg av Gonza »

danhak skrev:
Gonza skrev:Tjena...

Vad tror ni om en Gsxr 750 -99 ?? är det nåt o satsa på ??
AHHH vad jag älskar den hojen!! Den är HUR rolig som helst. Lättkörd och alldeles tillräckligt med krut!! Går lätt att köra på både fram &bakhjul och kurvtagning med knäskrap är lika enkelt som att ta en promenad i parken... :D börjar du få bilden klar för dig?! :wink:

Åkte på en sån till skottland och det funkade över förväntan. Hade det inte blivit en VFR så utan snack en gsxr!

Har just nu 1st 750 -99 på gång och har lite frågor om just denna

Den är grymt fin o snygg , men så hittar jag i ett annat forum där ägaren ställer denna fråga ::

Min gammelgixxer (99,a) Kastar upp olja i luftburken , jag tycker det är
onormalt mycket om jag jämför men mina tidigare K3 och K4 1000, på dom
kom det ytterst lite.

Är det nogon annan som märkt detta Kan tillägga att jag kör inte särskillt
mycket på slangen.

När jag sett detta inlägget så ringer jag o frågar om han hittat felet mm .
Till svar får jag att han ringt o kollat med suzuki verkstad och att dom säger att det inte är ovanligt på just -99 års modell och att det inte är nåt och oroa sig över ..
Stämmer verkligen detta ?? Finns det nån här med samma prb eller ett vettigt svar ?? Är detta ett vanligt prb ?? det är ju inte så precis att när man åker o kolla på hoj att man plockar väck tanken och kollar så noga ..
Det är lite synd för det är enligt säljaren låga mil (1300mil) och den är grymt fin i skicket enligt fotona...

FINNS DET INGEN SOM VET/KAN SVARA ??

Skriv svar