adrian_vg skrev:
Fasligt vad röd din viffer var iaf...
Visste inte att VFR gjordes i någon annan färg...
Hah!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Idag under fellesturen så mötte vi en röd gen 5 o en vit gen 4 eller 5(hann inte riktigt med) var det någon? O var det någon här varför var ni inte med o körde... DET var ett antal lystna blickar idag när 40 FYRTIO VIFFRAR körde i kolonn (ngra "utbölingar" hade vi med oss...) Bra tur dock så var det en kille från www.vfr.dk som hälsade på i diket... som tur var ledde det mest till skitiga kåpor och ett stukat självförtroende.... Skönt att det inte blev några skador....
Tegfors skrev:Idag under fellesturen så mötte vi en röd gen 5 o en vit gen 4 eller 5(hann inte riktigt med) var det någon? O var det någon här varför var ni inte med o körde... DET var ett antal lystna blickar idag när 40 FYRTIO VIFFRAR körde i kolonn (ngra "utbölingar" hade vi med oss...) Bra tur dock så var det en kille från www.vfr.dk som hälsade på i diket... som tur var ledde det mest till skitiga kåpor och ett stukat självförtroende.... Skönt att det inte blev några skador....
Det stod en blå nere i Vikens hamn också... men höjdaren inträffade när vi stod på Biltema Helsingborgs parkering: plötsligt mullrar en RC30 förbi!
Till nästa års träffar ska vi se till att ha en stor j-a skylt med texten "hade du varit regad på internets bästa forum hade du också kunnat vara med här idag..."
Röd VFR 98-01 med spätta på Fjällnoraträffen idag. Inte medlem och aldrig hört talas om VFR-Forum, men hoppas vi får se dig här snart!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Blå Gen 6(-02-04?) med slip-on, som faktiskt fick lov att köra om mig på Kustvägen mellan Steninge-Haverdal, norr om Halmstad vid pass 1630 eller nåt sånt..Var det du?
Hela min signatur återfinns numera här..."Brasklapp"
Numera står en väääldigt Röd Daytona 675 i mitt garage..
People are more violently opposed to fur than leather, because it`s easier to harass rich women than motorcycle gangs....