Jag rycker lite i din kedjaadrian_vg skrev:Äh, har man bytt namn på det också? Kallas inte det för högerreglen, eller rycker du bara i min kedja?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Jag rycker lite i din kedjaadrian_vg skrev:Äh, har man bytt namn på det också? Kallas inte det för högerreglen, eller rycker du bara i min kedja?
Vad kallar man det då?Tommy Gsson skrev:Jag rycker lite i din kedjaadrian_vg skrev:Äh, har man bytt namn på det också? Kallas inte det för högerreglen, eller rycker du bara i min kedja?, men min körskolelärare basunerade ut den läran att högerregeln finns inte, fast den kallas så.
Man kallar den för högerregeln, men som jag skrev så är det egentligen en vänsterregel då det är den från vänster som har skyldigheteradrian_vg skrev:Vad kallar man det då?
Hur menar du? Är vi alla murar eller var det någon speciell du tänkte på?Cryingcrimson skrev:Som att prata med en mur märker jag... synd...
Som man bäddar får man ligga. Enda gången jag fått fortkörningsböter hade man mig på film (106km/h på 90-väg), så det var inte ens lönt att neka.Tegfors skrev:Så rätt så Tommy!
Jag håller med dig till fullo
Tack. Rörken hägrar på måndag. Särskilt snabbt kör jag inte ens på bana dock...Cryingcrimson skrev:Väl talat adrian_vg!