blir det någon tur för er i helgen, eller måste det vara sol för att ni ska plocka fram pärlan så här års?
Jag kan nog inte hålla mig längre och kör nog oavsett sol eller inte, men det får gärna vara uppåt en 8 grader i alla fall.
Om någon ska ut i Sthlms området så säg till så kanske vi ses!
Jag va ute en sväng igår. Kanon i sthlm området men jag bestämde mej för en fika lite norr om Norrtälje hemma hos min bror.
I höjd med Rimbo trodde jag att jag skulle förvandlas till en isbit. Och det va där som jag kom på att jag har ju det ultimata touring tillbehöret på min hoj. Yttertemp mätare.
Växlade om från motortempen och såg till min fasa att mina 8grader hemma hade förvandlats till 3.
Vid hemfärden var jag nere på 2garder för att sedan stiga sakta men säkert hela vägen hem till "mina" 8 grader. Ett tag till och med 9.
Jag tänkte nog hänga med SH körningen idag klockan 12 vid McD Väsby. Fler som vill ta en liten sväng?
I gävle är det som sagt strålande sol, men bara 0,7 plusgrader i skuggan. I solen har vil hela åtta grader! Skulle tro att det blir rätt varmt frammåt eftermiddan.
Qwerty skrev:Jag tänkte nog hänga med SH körningen idag klockan 12 vid McD Väsby. Fler som vill ta en liten sväng?
Rackarns, såg det här för sent.
jag var djupt deprimerad efter gårdagen, dimma,moln en enda ¤§#@ grad ute
Satte mig vid datorm i förmiddags för lätta upp saken lite med det aktiva VFR forumet. Då börjar det ljusna och på 45 min är det 8 grader ute.
Just då säg jag din post men klockan var redan 11:45.
Det fick bli en egenkomponerad tur till polarn i Nacka och Bogesundssvängen på hemvägen.