Visst hojen är kanonläcker att kika på, färgen utstrålar racing. Men är det verkligen så man vil ha det? VFR är ingen racinghoj, tvådelad färg på en touring moppe? Ser på gränsen till löjligt ut när man tänker på det.
Men likväl, hojen är skitläcker i dom klassiska räserfärgerna.
Ja, den är fräck. Den stora massan "läs svenskar" ser inte skillnad på en VFR eller R1:a. Speciellt tjejer, och det är juh därför vi har hojj?
DVS, tvåmålad touring funkar! Jag skulle kunna tänka mig den, men sen är jag kanske ensam om det. De har haft den ute sen 13:e december och är fortfarande kvar!! Prutmån?
elias skrev:Ja, den är fräck. Den stora massan "läs svenskar" ser inte skillnad på en VFR eller R1:a. Speciellt tjejer, och det är juh därför vi har hojj?
Ja visst, det är ju enda anledningen till att man åker hoj
Lite trist är det fabriken ska göra en special jubileumsmodell, och vad gör dom? Målar om den och ökar priset.
Det påminner om när Volvo släppte en modell som don kallade 240 GT. Den enda skillnaden mot vanliga 240 var att den hade några påklistrade fartränder och var 5000 kr dyrare
Den här gillar jag (USA Interceptor modellen). Snygg färg, men det är samma sak där. Ny målarfärg och några nya klistermärken är ingen nyhet även om det kanske ser snyggt ut.
Större bild