Polaris Sportsman stulen i Danderyd
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- Henning
- Grundare VFR-Forum
- Kontakt:
Polaris Sportsman stulen i Danderyd
Sent natten den 9 december stals en svart POLARIS SPORTSMAN 800 av 2008 års modell från Slånbärsvägen 5 i Danderyd. Regstreringsnummer är JEK879, men ser du ett liknande fordon UTAN registreringsskylt är det intressant som tips.
Tjyvarna som observerades på nära håll var i åldern 15-17 år gamla, klädda i mörka kläder. Ansiktsdragen var antagligen europeiska men med tydliga mörka ögonbryn. Jackorna var av lite större och puffigare typ och båda hade mössor var av den enes mössa hade vita ränder.
De båda tjuvarna for iväg på den stulna POLARIS:en mot Enebytorg, Täby.
För info, se:
www.stulenpolaris.se
Tjyvarna som observerades på nära håll var i åldern 15-17 år gamla, klädda i mörka kläder. Ansiktsdragen var antagligen europeiska men med tydliga mörka ögonbryn. Jackorna var av lite större och puffigare typ och båda hade mössor var av den enes mössa hade vita ränder.
De båda tjuvarna for iväg på den stulna POLARIS:en mot Enebytorg, Täby.
För info, se:
www.stulenpolaris.se
Sänk momsen på kronärtskockor - NU!
- Brother Wolf
- Donator 2009
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Det finns fler ställen än Stockholm där man inte bör ställa ifrån sig grejer om man vill ha dom kvar.apex skrev:Ställer man en pryl i Sthlm så får man ju bra exponering mot en massa slödder, gissar jag....
Det är annat det än när jag började åka hoj, nu låter jag som 100 år

Prova det idag så är grejerna borta nästan innan du har hunnit vända ryggen till.
Kommer ihåg när jag en gång kom hem trött som

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Jag har gått å lagt mig med hemnycklarna i villadörren, sovit och hört skramlet när jag hämtar tidningen!
Mitt i Linköping.
Lät lite dumt mitt inlägg, men befolkningen är ju större. Åsså verkar tjuvarna mer avancerade.
Gjorde exjobb 1990 i S-tälje (visserligen). Min chef/handledare hade varit och badat dagen innan 1a dagen. Nån hade snott nycklarna ur jeansen på stranden. När de upptäckte det så beväpnade de sig med påkar (!) och åkte till lägenheten, ställde sig ovanför, i trappan. Mkt riktigt efter en stund så dök det upp en snubbe som öppnade lägenheten. De lyckades skrämma bort honom, tror jag. Jisses....

Lät lite dumt mitt inlägg, men befolkningen är ju större. Åsså verkar tjuvarna mer avancerade.
Gjorde exjobb 1990 i S-tälje (visserligen). Min chef/handledare hade varit och badat dagen innan 1a dagen. Nån hade snott nycklarna ur jeansen på stranden. När de upptäckte det så beväpnade de sig med påkar (!) och åkte till lägenheten, ställde sig ovanför, i trappan. Mkt riktigt efter en stund så dök det upp en snubbe som öppnade lägenheten. De lyckades skrämma bort honom, tror jag. Jisses....

VFR800 FIX 1999
"Best motorcycle in the World"
"Best motorcycle in the World"
- Conseal
- Administratör VFR-Forum
- Kontakt:
Äh .. vardagsmat .. så är det i min by vettu .. minstapex skrev: Gjorde exjobb 1990 i S-tälje (visserligen). Min chef/handledare hade varit och badat dagen innan 1a dagen. Nån hade snott nycklarna ur jeansen på stranden. När de upptäckte det så beväpnade de sig med påkar (!) och åkte till lägenheten, ställde sig ovanför, i trappan. Mkt riktigt efter en stund så dök det upp en snubbe som öppnade lägenheten. De lyckades skrämma bort honom, tror jag. Jisses....
På avstånd är allt vackert
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
En klassiker hemma hos oss.apex skrev:Jag har gått å lagt mig med hemnycklarna i villadörren, sovit och hört skramlet när jag hämtar tidningen!Mitt i Linköping.
Tidigare när vi bodde i Lgh så hade vi en vänlig granne som var ute och gick med hunden i tid och otid. Han tog sig tiden att lägga ner dom i vårt brevinkast var och varannan kväll.
En hyvens kille..... Nu får man ju leta länge innan man kommer på sig att dom kanske sitter i dörren.
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se
www.tbtab.se
Gjorde detta på tullinge dragway ett år. Snacka om att jag blev glad att hojen stod kvar.Tyrannosaurus skrev:
Kommer ihåg när jag en gång kom hem trött som, parkerade hojen ute och gick upp och la mig. Många timmar senare när jag vaknade, började leta efter hojnyckeln för att låsa upp, ta av packningen och köra nej hojen till garaget. Var är nyckeln??? Jajjemensan, den satt i tändningslåset, hojen var olåst och allt var kvar. Prova DET idag! Visserligen bor jag i ett lugnt område, men SÅ lugnt är det inte.
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se
www.tbtab.se
- Brother Wolf
- Donator 2009