Kolla Här! http://www.honda-v4.eu
En ny europeisk Honda V4 site som behandlar allt från NR500 0X till dagens hojar och lite av det som jag också tar upp i artikeln i det aktuella numret av MC-Nytt 10-2008 sid. 84 och på Sabmag Scandinavia hemsidan
Sen skulle det ju vara trevligt om Honda kunde komma med en ny VFR1000, VFR1200 eller nåt istället för bara ny färg.
Honda V4 - Alive and Kicking
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Honda V4 - Alive and Kicking
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Trevliga bilder på consept modellen. Någon som vet hur det är tänkt att den skall ta sig framåt?
Kanske bara jag som inte fattar men jag tycker det ser ut som att det bara är plastskärm alltihopa.
Kanske däcken sticker ut lite undertill? Eller så är det bara en modell utan någon tanke på vad som funkar eller inte.
Men då kunde den lika gärna sväva.
Kanske bara jag som inte fattar men jag tycker det ser ut som att det bara är plastskärm alltihopa.
Kanske däcken sticker ut lite undertill? Eller så är det bara en modell utan någon tanke på vad som funkar eller inte.

Det är ju en koncepthoj som inte ens har hjul.
Den V4an kommer inte rulla innan jag flyttar till en trång etta med jordvärme.
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se
www.tbtab.se
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Den där ser mest ut som en plastbyggsats som varken har hjul, bromsar eller motor. Faktum är att det inte ens liknar en byggsats eftersom dom brukar se väldigt funktionella ut. Den där ser inte ut som någonting alls, det är bara till formen som den nästan påminner om en motorcykel.skyfly skrev:Trevliga bilder på consept modellen. Någon som vet hur det är tänkt att den skall ta sig framåt?
Eller som Qwerty mycket riktigt säger:
Jag fyllde iaf i Surveyn på sidan och hoppades att det skulle finnas ett textutrymme för egna kommentarer där jag isf hade skrivit följande:Qwerty skrev:Det är ju en koncepthoj som inte ens har hjul.
Where did the V5 VFR1000F and VFR1000GT from MCN gone? Or the EVO6? Or the CB1100R? Or the... ? Etc. Except the joke DN-01.
Please finish one project and put it on the street before you start the next. This is just waste of time and money and gives you nothing back.
Men tyvärr fanns det ingen sån möjlighet, dom kanske inte vågar

Men det är sagt att man ska få nyhetsbrev efter att man har fyllt i Surveyn så möjligheten till en egen kommentar kanske kommer senare... Och då ni, Honda...

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal