kanskeTegfors skrev:Invalido skrev: sitter hemma o ler o e glad för det jag har...
Pillrena eller![]()
![]()
![]()

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Lider med dig. Men nu när dom har hittat felet kanske dom kan åtgärda det. Gips eller skena för att fixera eländet tycker jag skulle låta som en bra lösning. Då skulle du troligen inte ha så jävla ont heller och behöva stoppa i dig 14 miljoner pillerInvalido skrev:där e 3st leder i armbågen.. eller ledad på 3st ställen..Tegfors skrev:Det gör ju det....Invalido skrev:följetången fortsätter magnetröntgen i ons... resultat i dag.... axel paj..
+ aarmbågen va helt av i alla 3lederna... den hängde i hud o musskler o senor o en benbit som gått av o inflammation...kostar att liggapå topp
Surt att höra, vad säger dom om konvalecens? rehab?
hur många leder har man i armbågen?? trodde det var en led som innehöll tre ben,överarm, armbågsben o strålben... men har kanske lärt mig något nytt idag
båda sidorna o i mitten... alla 3 va av..dom säger att oftast så slår man bara av en max 2 ! leder när man slår den ur led så docktorerna va ganska impade o min sjukgymnast ville läsa papperna när jag sa att den varit helt av... hon trodde mig ej pgr av att det är yterst selsynt.. men jag kan!den hängde tydligen i huden o mussklerna o dinglade när jag kom in.håller på med försiktig sjukgymnastik av axel o armbåge o hoppas på att dom ska slippa operera både armbåge o axel
har haft gips i 5veckor redanTyrannosaurus skrev:Lider med dig. Men nu när dom har hittat felet kanske dom kan åtgärda det. Gips eller skena för att fixera eländet tycker jag skulle låta som en bra lösning. Då skulle du troligen inte ha så jävla ont heller och behöva stoppa i dig 14 miljoner pillerInvalido skrev:där e 3st leder i armbågen.. eller ledad på 3st ställen..Tegfors skrev: Det gör ju det....
Surt att höra, vad säger dom om konvalecens? rehab?
hur många leder har man i armbågen?? trodde det var en led som innehöll tre ben,överarm, armbågsben o strålben... men har kanske lärt mig något nytt idag
båda sidorna o i mitten... alla 3 va av..dom säger att oftast så slår man bara av en max 2 ! leder när man slår den ur led så docktorerna va ganska impade o min sjukgymnast ville läsa papperna när jag sa att den varit helt av... hon trodde mig ej pgr av att det är yterst selsynt.. men jag kan!den hängde tydligen i huden o mussklerna o dinglade när jag kom in.håller på med försiktig sjukgymnastik av axel o armbåge o hoppas på att dom ska slippa operera både armbåge o axel