Luftade litern på bulten en snabbis idag .. mötte en jubileumsviffer nära tungelsta och låg bakom en röd 02-05? med wheelers falun på ryggen (tills jag körde om).
Nej.
Jo, det gör det bevisligen. Det är bara att titta runt.
Finns ett enkelt sätt att slippa denna "meningslöshet", titta på andra trådar om just den här stör dig så oerhört. Att gnälla utan att göra något åt det som det gnälls om är ett tecken på svaghet. Få upp nivån själv om du tycker att den är så låg då
Hade jag inte sett dina andra inlägg hade jag tagit dig för ett troll och det är det värsta jag vet.
VFR800-05 Silver Edition
Hela min signatur återfinns numera här..."Brasklapp"
Numera står en väääldigt Röd Daytona 675 i mitt garage..
People are more violently opposed to fur than leather, because it`s easier to harass rich women than motorcycle gangs....
Problemet med tråden är väl att folk frågar om det var någon här som körde, och i 90% av fallen är det ingen som svarar. Det är för litet forum helt enkelt. Ser inte att just den här tråden tillför forumet så mycket annat än att just ta plats.
Jamen det var en helt annan vinkel och jag kan nog hålla med.
Men vad spelar det för roll om den tar lite plats
Låt den isåfall självdö, vilket den gör om ingen använder den.
Själv kan jag inte påstå att jag använder den, men jag läser den då och då.
Oavsett...ha en bra dag och måtte våren komma till Umeå snart med..här är 10° C och spridda solskurar, säsongen har börjat
VFR800-05 Silver Edition
Hela min signatur återfinns numera här..."Brasklapp"
Numera står en väääldigt Röd Daytona 675 i mitt garage..
People are more violently opposed to fur than leather, because it`s easier to harass rich women than motorcycle gangs....