Känns så medelålders på nåt sätt.Conseal skrev:Finns även på Yamaha FJR1300 vilken troligen blir närmsta konkurenten tillsammans med BMW så .. vaj notadrian_vg skrev: men elektrisk fönsterhiss på en viffer? Njaaaee...![]()

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Känns så medelålders på nåt sätt.Conseal skrev:Finns även på Yamaha FJR1300 vilken troligen blir närmsta konkurenten tillsammans med BMW så .. vaj notadrian_vg skrev: men elektrisk fönsterhiss på en viffer? Njaaaee...![]()
Jo det står med där också nästan överst på andra spalten. Jag försökte spara ner sidorna men eftersom det är Flash gick det inte att göra som vanligt. Men sen såg att det finns en utskriftsmöjlighet och jag har Win2PDF installerat så jag gjorde PDF-sidor av det och slipper att studsa på Flashenadrian_vg skrev:Ah, kollade på den där skumma sajten med zoomaren (den engelska sajten) man blir knäpp på, det nämndes inte där så vitt jag kunde se.Tyrannosaurus skrev:Står både på Fastbike "Kardandrift och enkelsidig svingarm är andra godsaker vi noterar.""...
Hur ska jag göra om jag byter hoj då? Det där lär ju inte vara någon gammal, stor och tung dinosaurie med vassa tändervfr800 skrev:hmmm kom å tänka på att man snart får byta nick till vfr 1000fan denna hojjen om den ser ut som den gör nu MÅSTE man ju ha (kanske man ska vänta ett år till eventuella småfel på första året är fixat) o köpa 2010 istället
Tror du det går att bööörna med knappväxeln och utan koppling?burnis skrev:Satan i gatan....denna hoj VILL jag ha!!!
de får fanimig bli en sådan....har ju haft min pärla i åtta år nu...