Mässan "På 2-hjul"-tråden
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Mässan "På 2-hjul"-tråden
Vilka iförda de sjukt snygga VFR-forum.se tröjorna kommer jag att se där i år?
Vad kommer i erat tycke vara höjdpunkterna?
Vad kommer i erat tycke vara höjdpunkterna?
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Jag har stora planer på att åka, men då blir det besök på fredag eller lördag.
Kommer att ha forum-tröja beroende på temperaturen (den är ju rätt varm) annars blir det troligen en Sabmag tröja och väst.
Kommer att ha forum-tröja beroende på temperaturen (den är ju rätt varm) annars blir det troligen en Sabmag tröja och väst.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

- Excalibur105
- Donator 2010
Oooops, för mig som inte känner inte känner till Henning nått större hade inte en aning att han jobbade på MC-Nytt, läser själv mest MC-folket, allt om MC & ibland Bike. Men man lär sig ju nått nytt varje dag så 
Skall hälsa på Henning kanske till & med buga för den som skapade detta forum, men han borde skaffa sig en viffer......
/Jonas

Skall hälsa på Henning kanske till & med buga för den som skapade detta forum, men han borde skaffa sig en viffer......
/Jonas
Halmstad. Halland
Den är Röd & fin
Den är Röd & fin
- Tyrannosaurus
- Kontakt:
Jag röstar på Sälles förslag, kl. 12 hos Henning iförd forumtröja (för dom som har) 

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

- Tyrannosaurus
- Kontakt:
JA!heppstars skrev:Eller så kan Henning sponsra oss på VFR-Forum med MC-Nytt T-shirt´s

Jag har iofs redan en "loud pipes save lifes" MC-Nyss tröja som jag köpte före Hennings tid

Men jag ska försöka dämpa skränet lite på mitt rör i vinter. För det låter värre än basfiol och flöjt (eller Vrål ocH Rens).
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal